RSW-2018

• Dit evenement is voorbij.

RSW-2018

De honderdste editie van de Oscaruitreiking is aangebroken!
Dat kan natuurlijk niets anders betekenen dan winnaars en nog meer winnaars. Om het
jubileum te vieren hebben we verschillende categorieën samengevoegd.
Wie gaat er met die felbegeerde prijs naar huis?

In het weekend van 6, 7 en 8 april 2017 gaan ruim 40 ploegen scouts (van 10 tot 15 jaar) weer deelnemen aan de Regionale Scout Wedstrijden. Er zijn activiteiten in alle interessegebieden voor scouts. Naast het wedstrijdelement zijn gezelligheid en samenwerking heel belangrijk. De scouts van de Regio de Baronie starten hun RSW op vrijdagavond vanaf 18:30 uur en we eindigen op zondag rond 14:00 uur. Wil je meer informatie over wat je allemaal te wachten staat, kijk dan verder op de site. Bij downloads vind je meer over het programma, het deelnemersboekje, informatie over tochttechnieken en pionieren.

Deze site zal regelmatig aangevuld/bijgewerkt worden met nieuw beschikbare info over het aanstaand RSW weekend.
Kijk dus regelmatig voor nieuwe info. We hopen jullie ook dit jaar weer te begroeten!

april 06 2018

Start: 6 april 2018 @ 18:30