Doe mee aan Survival XL

Hallo Explorer of Roverscout! Heb jij op zondag 9 september 2018 nog niks te doen? Kom dan met jouw groep naar Survival XL en doe mee aan deze toffe zomeractiviteit. Het activiteitenteam Explorers en het Rover-Regio-Team van de Baronie organiseren dit evenement voor maar 10 euro.

Informatie over inschrijving en de locatie maken we later bekend maar dit is wat we je al wel garanderen:

• Een hele gezellige dag vol uitdagende activiteiten
  • Een super lange survival stormbaan
  • Een wedstrijd met een prijs
  • Verschillende soorten frisdranken als je dorst hebt
  • Een lekkere lunch
  • Een goede hap als avondeten
  • De mogelijkheid om veeeel meer mensen in jouw regio te ontmoeten

De dag sluit sluiten we af met een prijsuitreiking en een drankje.

Mocht jij meer willen weten over deze dag en meedenken over welk parcoursonderdeel jouw groep kan leveren? Kom dan op maandagavond 26 maart 2018 om 20:00 uur naar Scouting Laurentius in Dongen. Daar zullen we de plannen rond maken en luisteren naar jullie ideeën.

Adres: Doelstraat 1, 5101 PA Dongen.

Graag horen we of jullie naar jullie naar de meedenkavond komen. Aanmelden kan via de coördinator van je eigen speltak. Voor het AT Explorers is dit: Justin van Essen: justinve@gmail.com. Voor het Rover-Regio-Team is dit Rosalien Tap: rosalientap@hotmail.com. We vragen iedere groep om een afvaardiging te sturen om mee te denken.

In de bijlage van deze mail vind je de poster. Meld je ook alvast aan voor het evenement op Facebook: https://www.facebook.com/events/176361423004082/

Met vriendelijke scoutinggroeten,

Het activiteitenteam Explorers