Evenement aanleveren

Wil je je scoutingevenement op laten nemen in de Scouting Agenda? Dat kan!

Als je een evenement organiseert waaraan scouts uit Scouting Regio de Baronie mogen deelnemen, dan kan jouw evenement op deze website vertegenwoordigd worden. De doelgroep voor deze website is vrijwilligers, leiding en 16+-leden van Scouting Regio de Baronie.

Voorbeelden van activiteiten die op deze website vertegenwoordigd zullen worden:

• Evenementen van de verschillende activiteitenteams van de regio
  • Trainingen van Scouting Academy
  • Open Dagen van scoutinggroepen binnen de regio
  • Scoutingfeesten van groepen binnen de regio
  • Evenementen georganiseerd door scoutingleden en -vrijwilligers met de hele regio als doelgroep. Denk hierbij aan een greppeltocht en een pubquiz.
  • Landelijk georganiseerde evenementen met de hele regio als doelgroep. Denk hierbij aan de Scout-In en de iScout.

Evenement aanleveren

Kies een startdatum met de datumkiezer
Laat het leeg voor een evenement dat de hele dag duurt
Kies een einddatum met de datumkiezer
Laat het leeg voor een evenement dat de hele dag duurt
Vul 0 in voor evenementen die gratis zijn.

Voor een nieuwe locatie, vul de informatie over de locatie in bij de sectie "Aanvullende informatie".

Voor een nieuwe organisator, vul je informatie over de organisator in bij de sectie "Aanvullende informatie".

Please enter your name for credit.

Vul alsjeblieft een e-mailadres in zodat we contact met je kunnen opnemen.