RSW 2019

RSW 2019

“Het rommelt al een tijdje bij Motorclub Zattiedaro. De bendeleden zitten niet meer op één lijn en een aantal denken er zelfs over om uit de club te stappen. Een carrière opbouwen, rijk worden, een echte zakenman. Dat zou de toekomstdroom zijn. Maar wat blijft er dan over van Zattiedaro? Hoe vinden de bendeleden het als een mede-lid ineens het roer omgooit en hen de rug toekeert. Als dat maar goed gaat…”

In het weekend van 5, 6 en 7 april 2019 gaan ruim 40 ploegen scouts (van 10 tot 15 jaar) deelnemen aan de RSW. Er zijn activiteiten in alle interessegebieden voor scouts. Naast het wedstrijdelement zijn gezelligheid en samenwerking ontzettend belangrijk. De scouts van de Regio de Baronie starten hun RSW op vrijdagavond vanaf 18:30 uur en we eindigen op zondag rond 14:00 uur.

april 05 2019

Start: 5 april 2019 @ 18:30