KampEvent

Het KampEvent is het logeer-, bivak- en kamptrainingsconcept waarbij de nadruk ligt op inspireren, ontmoeten en ontwikkelen. Je gaat een weekend met jouw leiding en andere leiding op kamp. Ook kun je deelnemen aan je persoonlijke programma om aan de voorwaarden van de kampkwalificatie van de Scouting Academy te voldoen.

Op ’t Herrendal in Mook vindt op 24, 25 en 26 mei 2019 het zesde KampEvent plaats.

Tijdens het KampEvent kan jij werken aan jouw kwalificatie “Op Kamp”, of jezelf verder ontwikkelen op diverse gebieden. De organisatie is al op stoom en het programma zal in januari bekend worden gemaakt. Wil jij zeker zijn van een plek? Schrijf je dan snel in via SOL!

De kosten voor het KampEvent zijn afhankelijk van je moment van inschrijving. De prijzen worden binnenkort bekend gemaakt.

Hoe eerder je inschrijft hoe goedkoper het is! Ook handig om te weten dat je meer kans hebt op een plek voor de leuke workshops als je vroeg inschrijft!

Voor wie?

Alle bij groepen geregistreerde leiding, aspirant leiding en roverscouts (ervaren en niet ervaren) die zich willen ontwikkelen voor de kampkwalificatie of gewoon een tof weekend willen hebben! Voor deelname hebben wij geen voorwaardes wat betreft kwalificaties. Jij bent welkom zolang je maar ouder bent als 16 jaar en 9 maanden op de start van het event. Voor het afvinken van de kwalificatie (door jouw PB) zijn er wel aanvullende eisen. Deze vind je op de kwalificatie kaart!

mei 24 2019

Start: 24 mei 2019 @ 19:00