• Dit evenement is voorbij.

Kaderdag

• Dutch oven
  • Omgaan met pesten
  • Tochttechnieken en gps
  • Meerdaagse hike
  • Omgaan met ouders
  • Schminken
  • Module 6 programmeren
  • Module 9 presenteren en uitleg
  • Spellen met smartphone
  • EHBO
  • Groepsbegeleidersoverleg

Ochtendmodule: Spellen met Smartphone

In de training Spellen met smartphones leer je samen met de andere cursisten hoe je smartphones kunt inzetten bij programma’s. Hierbij wordt inzicht gegeven in wat er beschikbaar is (online, appstore), manieren om zelf programma’s te verzinnen waarbij de smartphone gebruikt wordt en zullen we samen ervaringen en ideeën uitwisselen.

Doel.
– Inzicht krijgen in wat er online en in de app-store beschikbaar is;
– Samen manieren bedenken waarop de smartphone in programma’s gebruikt kan worden;
– Uitwisselen van ervaringen en ideeën;

Doelgroep
De training is interessant voor alle leiding die meer wil doen met de smartphone in hun programma. De training is bedoeld voor Scouts en explorers.

Middag module: Module 9 presenteren en uitleg

Wil jij op een goede manier activiteiten presenteren of een verhaal vertellen, een spel leiden of een presentatie geven aan bijvoorbeeld ouders…. Dan moet je bij deze training zijn. In het eerste deel gaan we aan de slag met verschillende presentatietechnieken. In het tweede deel zoemen we dieper in op spelbegeleiding. Naast de theorie gaan we vooral ook praktisch aan de slag.

oktober 26 2019

Date: 26 oktober 2019