Roverway 2018 Opposites Attract

Roverway 2018 Opposites Attract

Roverway is een internationaal evenement voor roverscouts uit heel Europa dat één keer per drie jaar georganiseerd wordt. Er doen ongeveer 5000 roverscouts uit ongeveer 20 landen aan mee. Na Portugal, Italië, IJsland, Finland en Frankrijk, is Nederland het gastland van Roverway van 23 juli t/m 2 augustus 2018. Ook deze editie belooft weer een onvergetelijk uitdagend en leuk feest te worden!

Roverway is een echt avontuur! Je wordt verdeeld in internationale patrols (= teams), waarmee je eerst een zelfgekozen path gaat doen van zes dagen in één van de valleys. Na deze zes dagen kom je op het centrale kampterrein, waar er nog vier dagen aan je avontuur worden toegevoegd. Roverscouts uit heel Europa vormen samen een patrol. Je merkt de cultuurverschillen, maar zal er ook achter komen dat jullie veel dingen gemeen hebben. Tijdens Roverway leer je van en met elkaar.

Wil je meer weten?
Wil je nog meer informatie over Roverway 2018? En is jouw Scoutinggroep of regio ook al enthousiast? Wij komen graag bij jullie langs om alles te vertellen over Roverway 2018 en al jullie vragen te beantwoorden! Mocht je hier interesse in hebben, mail ons dan op info@roverway.scouting.nl en wie weet komen we binnenkort bij jullie langs!

juli 23 2018

Start: 23 juli 2018