Workshopweekend: Een uitdagend programma voor álle kinderen

• Dit evenement is voorbij.

Workshopweekend: Een uitdagend programma voor álle kinderen

Mix en match! Nee, we hebben het niet over jouw patta’s of je Scoutfit. Matcht jouw opkomst met jouw mix aan jeugdleden? Je kent het wel: je hebt een super awesome programma in elkaar gezet voor je speltak, maar het blijkt niet voor iedereen even leuk. Af en toe haakt er iemand af. Wist je dat meiden vaak niet alleen afhaken, maar daarbij vriendinnetjes uit hun speltak meenemen? Is jouw programma écht voor iedereen?

Scouting Nederland nodigt jou op 18 en 19 mei uit om gratis deel te nemen aan de workshop Mix en Match tussen het groen en in de zon op Labelterrein Belmont te Ede. Met stapelbedden en een geheel verzorgd ontbijt kun je bijna spreken van glamping! Het nuttige met het aangename combineren, zeg maar.

Jij gaat die zondag naar huis met een frisse blik op jouw programma en handvatten om jouw programma meer divers en inclusief te maken, zodat al jouw jeugdleden zich thuis voelen binnen jouw groep!

mei 18 2020

Start: 18 mei 2020