Mr. X

Mr. X

Stel je voor: Het is zondagmiddag, je loopt met je mede-roverscouts door Oosterhout, je bent op een missie. Het is aan jullie om Mister X te vangen. Van deze mysterieuze persoon heb je alleen een omschrijving. Het is jullie uitdaging geworden om hem te vinden. Maar je bent niet de enige die dit doel heeft. Gedurende de dag gaat jouw team de strijd aan met andere roverscouts uit de regio. Je vormt samen met minimaal 4 en maximaal 8 leden een zoekteam. De motivatie is groot want jullie hebben gehoord dat er een prijs is die je niet wilt missen. Deze wordt uitgereikt tijdens de gezellige borrels straks. Tussendoor stopt je groepsgenoot zijn mond vol met 10 sushi rolls, jij klimt in de hoogste boom die jullie kunnen vinden, je doet een kort dansje met een hoog bejaarde voorbijganger en fiets een rondje op een geleende fiets. Bam! Weer 100 punten in de pocket. Je droomt van het moment dat je ge-eerd wordt tot winnaar van de eerste Rover-regio-activiteit MR.X van de Baronie. Maar eerst….Ga je er op af! Daar is hij! Roept één van je teamgenoten.. Snel! Laten we hem vangen. Met zijn allen ren je achter hem aan totdat je besluit dat je hem beter af kan snijden. Je kijkt op je kaart en lokt MR.X in de val. Jullie team wint! Je drinkt een drankje en viert je winst met alle deelnemers van het spel. Nog even een hapje eten en dan is de activiteit alweer afgelopen. Het is een dag om nooit meer te vergeten! Hopelijk volgend jaar weer.
Klinkt dit als iets dat jij leuk zou vinden om te doen op zondag 29 mei 2016? Geef jou en je team dan snel op via: www.baronie.scouting.nl/activiteiten/roverscouts
Deelname is geheel gratis!

mei 29 2016

Date: 29 mei 2016