Love Party 2019

Love Party 2019

Het grootste en meest liefdevolle scoutingfeest van Breda en omstreken komt er weer aan! De verleidelijke 9e editie van de Love Party zal plaatsvinden op zaterdag 16 maart 2019 bij Scouting Driesprong (Breda). Het bier vloeit rijkelijk vanaf 21:00 en eindigt in de late zwoele uurtjes…! Nodig gauw je scouting avonturiers uit voor dit event, update je speltak programmalijst, oefen de Argentijnse liefdestango, nodig je roverscoutcrush uit en dan zien we je graag terug tijdens de LOVE PARTY 2019!

Prachtige beelden van de afgelopen jaren, de hippe locatie aan de Bredase rondweg en de strenge huisregels kun je checken op onze vernieuwde website. Dit jaar kun je de voorbereidingen van de Love Party Facebook, Instagram en Snapchat!

Website: www.scoutingdriesprong.nl/loveparty
FB: www.facebook.com/lovepartydriesprong