Love Party 2018

Love Party 2018

Allerliefste Scoutingvrienden,

Jullie zijn van harte uitgenodigd voor de Love Party van Scouting Driesprong! Kom samen met ons een liefdevol feestje vieren op 24 maart 2018. Alle leden van jullie groep die bij de RSA zitten of ouder zijn, zijn vanaf 21:00u welkom in ons liefdesnestje op Posthoorn 8 in Breda.

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom ons feest, houd dan vooral onze social media kanalen goed in de gaten. Binnenkort zullen er weggeefacties verschijnen op onze Facebook Event pagina, waar inmiddels ruim 200 lieftallige scoutingleden zich al hebben aangemeld!

Ondanks dat liefde blind is, zijn er toch een aantal regels waar gasten op ons feest zich aan moeten houden. Er wordt alleen alcohol geschonken aan feestvierders van 18 jaar of ouder. Neem dus allemaal je identiteitsbewijs mee. De andere huisregels die nodig zijn voor een veilig en gezellig feest kun je nalezen op onze website.

We kijken ernaar uit om jullie allemaal terug te zien op de 24e en samen met jullie de meest gepassioneerde editie van de Love Party tot nu toe te beleven.

Met liefdevolle groeten,
De Pivo’s van Scouting Driesprong