[Gesloten] Escaperoom

[Gesloten] Escaperoom

Altijd al eens een vette escaperoom willen doen?

Bij Scouting Erasmus hebben we er zelf één gemaakt en die kan JIJ nu proberen en nog wel voor een goed doel! Alle opbrengsten van de escaperoom zijn namelijk voor de renovatie van het scouting gebouw. Vorig jaar tijdens het 50 jarig bestaan van Scouting Erasmus hebben we voor het eerst een escaperoom gebouwd en de smaak te pakken gekregen. Deze escaperoom is volledig gebouwd door leden van scouting, in thema van de verbouwing en nu kan iedereen hem proberen!

Er zijn verschillende tijdssloten die je kan selecteren variërend van donderdagavond tot zondag einde dag. De escaperoom is geschikt voor 4 tot 8 personen en je kan bij de reservering aangeven met hoeveel personen je graag wil komen. De kosten voor de escaperoom zijn € 12,50 per persoon.

De escaproom is geschikt voor 12 jaar en ouder.

Mocht je speciale verzoeken hebben betreft grote groepen, data of tijden? Neem dan contact met ons op via escape@scoutingerasmus.nl

maart 07 2020

Start: 7 maart 2020